УРОКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ » 643

І. Прочитайте текст. Визначте його тему й основну думку. Які типи мовлення поєднано в тексті? У ЛІСІ Павло легко вистрибнув з кабіни й вільно побіг убік, одразу знайшовши ледве помітну в сутінках стежину, що вела до лісу… У тексті поєднано опис і оповідання. Тема: прогулянка по лісу. Основна думка: краса лісу незрівняна. II. Знайдіть опис природи. Чи допомагає він зрозуміти внутрішній світ Павла, його настрої, почуття? Які художні засоби використав автор, щоб відтворити картину природи? Автор використовує епітети, метафори, порівняння. Опис лісу показує теплі почуття Павла до лісу, приємні згадки з дитинства, гарний настрій хлопчика під час прогулянки по лісу. III. Складіть план тексту. 1. Знайома лісова стежка. 2. Різноманітність лісових ягід. 3. Дитячі спомини Павла.

УРОКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ