Розділ 5. Слово. Частини мови » Стр.71 (1)
Що ти відчуваєш? Чому? Я відчуваю радість. Ярик зробив дуже добро. Він відчув цю радість яку подарував усім. • Знайди в тексті 10 слів, значення яких ти хочеш уточнити. Знайди їх у словнику. дзуськи, спід, затнувся, щему • Запиши 10 дієслів, які означають, що відчувають персонажі. Визнач, яку дію — завершену чи незавершену — вони позначають. червоніючи, збиваючись, сміялись, сповнювалося – незавершена. завирувало, заверещало, загаласувало, насупивши, почервонів, усміхнувся – завершена. До та після. Подумай, що могло бути до подій, описаних у тексті? А що буде після описаних подій? Чому? Після подій описаних у тексті, Ігор побачивши що робив не правильно, наступного разу буде ділитися жувачкою з усіма. Пишу для себе. Як би я вчинив / вчинила на місці Ярика? Мабуть я вчинив так само. Звісно важко подолати в собі образу та злість на людину яка булу жадібною то тебе. Але тільки показуючи правильний приклад, можна навчити його бути добрим до інших. Завдання на вибір. 1. Запиши виділені дієслова в початковій формі за абеткою. Познач, яку дію вони позначають: завершену чи незавершену. почастувати, покласти, залишити, зустріти, закричати, брати, побачити, стояти, кліпати, почервоніти, згадати, подумати, шелестіти 2. Випиши по 5 дієслів, які позначають незавершену та завершену дії. Завершена дія: поклав, обступили, приніс, промовив, закричали. Незавершена дія: стояв, дивився, шелестіли, жували, сміялись, давати. 1. Який із роботів одночасно виконує дію та говорить про неї? Поясни значення словосполучення момент мовлення. «Я складаю речі» - одночасно виконує дію та говорить про неї. Момент мовлення – коли щось робиться під час коли про це говорять.