Розділ 5. Слово. Частини мови » Стр.46

Намалюй смайли у відповідності до почуттів хлопчика впродовж історії. Причина — наслідок. Поясни причини й наслідки дій хлопчика. Причина: Василько вірив що чорна кішка це до невдачі. → Наслідок: Василько обходив Пуму десятою дорогою. Причина: Василько вірив що зробивши таємні діє та сказавши таємні слова чорна кішка на нього не подіє. → Наслідок: Василько тричі підстрибнув на правій нозі, потім — тричі на лівій, проказав магічні слова і сім разів повторив правило. Причина: сім разів повторив правило. → Наслідок: Василько отримав найвищу оцінку. Склади план тексту, використовуючи слова в рамках. Перекажи текст за планом. План. 1. Пума зурочила. 2. Погана оцінка за правило. 3. Магічне число 7. 4. Найвища оцінка. Пишу для себе. 1. Чому Василько повірив у магічне число сім? Тому що власниця кота сказала це таємничо, попросила нікому не розповідати та ще потрібно було виконати таємні рухи та сказати таємні слова. 2. Я вірю / не вірю у прикмети. Я вірю тільки у природні прикмети, які вже перевірені. Наприклад якщо сонце червоне зранку то буде погано погода (вітер, холодно або дощить), якщо червоне ввечері – то погода буде доброю. 3. Чому для успішного навчання потрібно повторювати вивчене? Коли ми декілька разів повторюємо ми краще запам'ятовуємо. Якщо один раз повторити, то більш за все, через якийсь час ми забудемо вивчене.

Розділ 5. Слово. Частини мови