Розділ 5. Слово. Частини мови » Стр.30 (5)



Завдання на вибір. 1. Спиши, розкриваючи дужки. Визнач відмінок і познач закінчення прикметників. У просторій (М. в.), класній (М. в.) кімнаті чисто і затишно. На дерев’яній (М. в.) підлозі пістрявіє килим. На учнівській (М. в.) парті лежать олівці й ручки, зошити і книжки. На шкільній (М. в.), зеленій (М. в.) дошці діти прикріпили свої малюнки. Ось мама йде назустріч маленькій (Д. в.) дівчинці і посміхається. На іншому (М. в.) малюнку катер пливе всупереч високій (Д. в.), морській (Д. в.) хвилі, а хлопчик дивиться услід білій (Д. в.) чайці, що кружляє над ним. 2. Опиши свій клас, уживаючи прикметники. Визнач їхній відмінок. Мій клас досить просторий (Н. в.) і світлий (Н. в.). Уздовж задньої (Р. в.) стіни стоїть велика (Н. в.) шафа з книгами і плакатами. Завдяки великим (Д. в.) вікнам в нашому класі дуже світло. Попереду на стіні висить зелена (Н. в.) шкільна дошка. Поруч з дошкою є великій (Д. в.) телевізор. 3. Намалюйте у групах клас майбутнього. Опишіть його. Шкільний (Н. в.) клас в майбутньому (М. в.) буде повністю електронним (Ор. в.). Стіни, стеля та підлога в будь-який момент можуть перетворитися в екрани. Вони замість нудної (Зн. в.) шкільної (Зн. в.) дошки. На уроці природознавства через них можна перенестися в будь-який куточок планети, або подивитися на хімічні (Зн. в.) реакції з середини. За всім цим будуть слідкувати роботи та комп’ютери. Роботи будуть працювати в школі замість прибиральниць та поварів. Ось такий на маю думку буде клас майбутнього.



Розділ 5. Слово. Частини мови