Розділ 5. Слово. Частини мови » Стр.88 (1-2)
Запиши дієслова в таблицю. Визнач час, число, особу чи рід дієслів. Розбери за будовою три дієслова на вибір. Незавершена дія Завершена дія люблю (т. ч., одн., 1 ос.), говорять (т. ч., мн., 3 ос.) напишу (майб. ч., одн., 1 ос.), перевірю (майб. ч., одн., 1 ос.), читатиму (майб. ч., одн., 1 ос.), сказав (мин. ч., одн., 1 ос., ч. р.), випросила (мин. ч., одн., 1 ос., ж. р.), зробиш (майб. ч., одн., 2 ос.), купуватимеш (майб. ч., одн., 2 ос.), скажемо (майб. ч., мн., 1 ос.), намалювати (майб. ч.) 2. Запиши текст, розкриваючи дужки. Використай дієслова в минулому, теперішньому та майбутньому часах. Почався урок. Учитель цікаво розповідає нову інформацію. Я сиджу і слухаю уважно. Ми й не помітимо, як пролунає дзвінок. 1. Розглянь малюнок. Розкажи, яку «роботу» виконують дрони. Порівняй речення. Чим вони схожі? Чим відрізняються? Речення відрізняються тим що додаєть ся частина мови яка пояснює як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована. • Запиши слова, якими відрізняються речення. Це прислівники. Як змінюється зміст речення, якщо вживають прислівники? Уважно, згори, знизу, збоку, зсередини, швидко, щодня. Прислівники пояснюють, як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована. • Випиши словосполучення дієслова і прислівника за зразком.