Розділ 5. Слово. Частини мови » Стр.57 (3)



Що ти відчуваєш? Чому? Мені трохи шкода головну героїню, але вона сильна. К Теї вже сформувалося погане ставлення. • Випиши виділені сполучення слів. Поясни їхнє значення. Обведи фразеологізми. З якою метою уживає авторка ці сполучення слів? правда вуха ріже – слова які важко слухати, звучать різко, грубо; зашморг на шиї – стає дуже погано; попсує вона тобі крові – буде постійно робити шкоду, зіпсує настрій; непробивна, мов кремінь – з твердим характером, непідкупна; голос протинає стіни, пронизує до кісток – гучний та дуже глузливий. • Які слова Теа свідчать про її зневагу до однокласників? Прочитай її фрази і подумай, як їх змінити, щоб не ображати інших. — Агов, ти що, образилася?!  Анне, ти що образилася?! — Якщо правда вуха ріже, то це твої проблеми, не наші!  Якщо правда вуха ріже, то це твої проблеми, не мої! — Можете вже починати вітати!  Буду чекати від вас вітання якщо виграю. • Як ти гадаєш, чи наважиться Анне Беа взяти участь у конкурсі? Наведи аргументи з тексту. Так, наважиться. Вона розповіла, що журі конкурсу непідкупне, та навіть суперкрута Тея там стає звичайною дівчинкою та програє. • Чому цькування однолітків — це ганебна поведінка? Що б ти сказав / сказала тим, хто ображає інших? Кожна людина по своєму унікальна, якщо ти принижуєш іншу людину то ти сам ще гірший. Тільки слабкі люди ображають інших.



Розділ 5. Слово. Частини мови