Розділ 5. Слово. Частини мови » Стр.33 (5)
Чому хлопчик хоче стати Ейнштейном? Тому що Ейнштейн зробив багато відкриттів у фізиці та довів багато теорій. • Чому він думає, що ніхто не повірить йому? Тому що він насправді не такий. • Чому кожній людині потрібно мати друга / подругу, який /яка повірить у неї? Це буде надавати сіл та натхнення. Схарактеризуй персонажа, відповідаючи на запитання. Який має вигляд? Хлопчик, школяр. Що робить? Хоче бути як Ейнштейн. Постійно щось вигадує. Що та як говорить? Говорить що зробив багато різних дослідів, але не довів жодної теорії. Про що думає? Чому? Думає як стати схожім на Ейнштейна, бо той довів багато теорій та відкриттів. Як ти ставишся до персонажа? Позитивно, тому що він постійно щось хоче відкрити. Випиши виділені словосполучення. Визнач відмінок прикметників. величе-е-езні (Зн. в.) відкриття; жовтогарячі (Зн. в.), блакитні (Зн. в.), смарагдові (Зн. в.) кристали; коричневий (Н. в.) цукор; ранкове (Зн. в.) чаювання; білі (Зн. в.) троянди; синій (Зн. в.) колір; секретний (Зн. в.) лист; зимові (Зн. в.) канікули; чарівні (Зн. в.) фарби; яскравий (Н. в.) плакат. Пишу для себе 1. Кожна людина талановита у чомусь. Мені здається що кожна людина талановита. Деяким просто потрібно допомогти проявити і розвинути свій талант. Талант, нагадує квітку. У кого-то талант розкривається відразу, для кого-то потрібен час. Але головне – це розвити свій талант. Ніколи не заривайте свій талант в землю. 2. Я хочу навчитись. Я хочу отримати ще більше знань і позитивних емоцій. Хочу більше дізнатися, навчитися новим і цікавим предметам, але також розвивати ті знання, які я отримала в 3 класі.