Розділ 2. Лічба, вимірювання і числа » 217-218



217-218

Михайлик вирішив намалювати власний план руху. Для цього він від свого будинку пройшов 100 м прямо, потім повернув ліворуч під прямим кутом і пройшов 30 м, а потім знову повернув ліворуч під прямим кутом і пройшов 100 м. 1) Який план руху зможе намалювати Михайлик, якщо в зошиті 100 м зобразити як 10 см, а 30 м — як 3 см? 2) Скільки метрів пройшов Михайлик від свого будинку? 100 м + 100 м + 30 м = 230 м 3) Що, на вашу думку, треба зробити Михайлику, щоб потрапити додому? пройти прямо 100 м, повернуть праворуч і пройти 30 м, потім повернуть ще раз праворуч і пройти ще 100 м. 4) Продумайте і намалюйте власний план руху від будинку до школи з урахуванням правил безпеки руху. 218. За темою параграфа складіть і розв’яжіть задачу про своє повсякдення. Андрій купив косинець. Він знає, що один кут косинця дорівнює 30°, другий прямий, а сума всіх кутів 180°. Яка градусна міра іншого кута? 180° – 90° – 30° = 60°



Розділ 2. Лічба, вимірювання і числа