УРОКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ » 425 (2)

425 (2)

Сформулюйте за текстом 5-6 запитань. Використовуючи ці запитання, складіть і запишіть діалог (10-12 реплік) за змістом прочитаного. 1. Чому та кому посміхався хлопчик? 2. Хто сів поруч з хлопчиком? 3. Які емоції переживали хлопчик та дівчинка? 4. Якими емоціями був переповнений перехожий? 5. Як аргументи посмішки наводили хлопчик та дівчинка? 6. Чи були знайомі хлопчик та дівчинка? Ганна: Привіт! Чи дозволиш ти сісти поруч з тобою? Ти виглядаєш радісно. Петро: Привіт! Так, звісно, сідай. Розділи мою радість зі мною. Перехожий: Чому ви посміхаєтеся? Вам нічого більше робити? Ганна: Ми радіємо життю, адже воно прекрасне. Ви лише погляньте, яка чарівна погода! Перехожий: Але навіщо показувати всім оточуючим своє щастя? Це не дуже правильно. Петро: Чому ви так вважаєте? Посмішки ще нікого не образили, вони навпаки здатні покращити настрій. Ганна: Так, я також вважаю, що чим більше посмішок – тим більше позитиву. Перехожий: Ви так добре знайоме, що можете сидіти і посміхатися один одному? Ганна: Ні, ми зовсім не знайомі. Петро – приємна людина. Петро: Необов’язково треба бути знайомим, щоб розділяти радість. Перехожий: Ось яка безсоромна сучасна молодь! Петро: Нехай буде так, як ви вважаєте, проте ми дійсно радісні та готові дарувати посмішки один одному.

УРОКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ