УРОКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ » 394 (2)

Виконайте завдання до тексту. 1. Користуючись схемою «Істотні ознаки тексту», доведіть, що прочитане є текстом. Прочитане є текстом, адже має в собі такі ознаки, як: наявність теми та основної думки, наявність двох і більше речень, пов’язаність речень за змістом, послідовність та завершеність викладу, граматичний зв'язок між реченнями. 2. Доберіть до тексту заголовок, який виражав би його основну думку. Філософія – наука про життя 3. Визначте мікротеми. Випишіть тематичні речення кожної мікротеми й підкресліть ключові слова. 1 мікротема: Наче ми й без того не маємо достатньо непотрібних дисциплін. 2 мікротема: Чи справді з’являються нові покоління, які вважають, що думати - це така сама автоматична людська здатність, як відчувати холод, спеку, голод чи спрагу? 3 мікротема: З такими перспективами кому захочеться вивчати філософію? 4 мікротема: філософія «є школою свободи, яка сприяє інтелектуальному дозріванню, бо вчить розрізняти й дає інструменти для відповіді на великі виклики, що їх ставить перед нами життя. 5 мікротема: філософія, як і інші гуманітарні науки, завжди цим була: світочем, лампадою, коли треба було розчистити шляхи, навіть найзаросліші. 4. Визначте зачин, основну частину й кінцівку. Запишіть простий план. 1. Розмова між двома підлітками про непотрібність вивчення філософії. 2. Роздуми про філософію, яка «є школою свободи, яка сприяє інтелектуальному дозріванню». 3. Філософія є значущою наукою для вивчення у школі. 5. Обґрунтуйте поділ на абзаци. Поділ на абзаци відбувається для того, щоб відділити одну змістовну частину від іншої. Тобто, кожна нова думка починається з нового абзацу.

УРОКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ