ПОВТОРЕННЯ. УРОКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ » 572

ІІ. Виконайте завдання до тексту «ЧОГО ЯБЛУКА СТАЛИ КИСЛІ?». 1. Яблук, саду. траві. Іменник. Означає предмети і явища. Чужих, розлогий, зелений. Прикметник виражає ознаку предмета. Вони, ті, він. Займенник вказує на особу. предмет. 2. Вони – займ., вони, особов., мн., Н. в., підмет. Яблук – імен., яблуко, неіст., загальн., мн., с. р., Р. в., додаток. Зелений – прикм., зелений, якісн., повна ф., тв.., гр.., ж. р., М. в., означ. 3. Зеленій. Вищий ступінь: проста форма – зеленіша, складена форма – більш зелена. Найвищий ступінь: проста форма – найзеленіша, складена форма – найбільш зелена. Солодкими. Вищий ступінь: проста форма – солодші, складена форма – більш солодкий. Найвищий ступінь: проста форма – найсолодший, складена форма – найбільш солодкий. 4. а) привіталися із садівником, нарвали яблук, посідали на зеленій траві та й їдять; б) солодкі – кислі; в) Коли це в сад непомітно прийшов сусід. Він побачив Мишка й Дмитрика та й каже: «А чого це ви ховаєтесь на розлогій яблуні? Злазьте, нарвіть великих яблук, сідайте і їжте на здоров’я». г) здоров’я. ІІІ. Поясніть, до яких видів мовленнєвої діяльності ви вдавалися, виконуючи вправу. Морфологія.

ПОВТОРЕННЯ. УРОКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ