Вправа 501 - 572 » 555



1. Проаналізувавши наведені ситуації, сформулюйте кілька порад «Як зробити спілкування приємним». Як зробити спілкування приємним: Прагніть, щоб спілкування було приємним і корисним. Будьте ввічливими і доброзичливими. Уважно слухайте співрозмовника. Говоріть про те, що може бути цікавим для адресата ваших висловлювань. Поважайте і намагайтеся зрозуміти переконання співрозмовника. Не перебивайте його. Не вживайте грубих слів. 2. Що мав зробити, але не зробив Данилко? Данилко мав би перепросити. На вашу думку, що відчувають Дмитрик і Світланка? На мою думку, їм неприємно, що вони так поводяться. Таке спілкування може приносити задоволення? Ні, не може приносити задоволення, тому що таке спілкування пронизане неввічливістю та неповагою один до одного. Перебудуйте ситуації в діалоги й озвучте в ролях. Данилко вилетів із квартири й стрімголов помчав на зупинку. – Хлопчику, будь уважнішим, ти мене зачепив! – крикнула сусідка. – Я поспішаю на автобус,– відказав Данилко. – Хлопче, не штовхайся, – сказала жінка, яка заходила до під'їзду. – Мені ніколи, – крикнув Данилко. – Хлопчику, ти відірвав мені ґудзик. Чи не міг би ти бути обережнішим? – спитала жінка в автобусі. – Це сталося ненароком! – сказав Данилко.



Вправа 501 - 572