Вправа 501 - 572 » 541



1. Випишіть уривок з іншої байки Леоніда Глібова. Проаналізуйте, до яких маніпуляцій удалися персонажі твору і до чого це призвело. Тут обізвалася Лисиця. — Розбійницю таку не так судить годиться: Щоб більше жаху їй завдать І щоб усяк боявся так робити, — У річці вражу Щуку утопити! — Розумна річ! — всі зачали гукать, Послухали Лисичку І Щуку кинули — у річку. Лисичка маніпулювала суддями. Вони її послухали і без жодних доказів кинули в річку. 2. Чи доводилося вам або вашому братові / вашій сестрі вдаватися до маніпуляцій, щоб одержати від батьків / інших дорослих бажане? Запишіть кілька прикладів. Як на це реагували батьки / інші дорослі? Мамо, якщо ти не купиш мені цукерки, я буду плакати цілу ніч! Тато, якщо ти не подаруєш мені телефон, я розповім мамі про сюрприз, який ти підготував. Мамо, якщо ми не підемо у парк, я не буду робити домашнє завдання. Батьки мають знати, що таким чином дитина ними маніпулює, та не піддаватися на ці маніпуляції. 3. Напишіть есе на одну з тем: • «Чим корисні мені знання про маніпуляції?» В світі багато людей є маніпуляторами, і завдяки своїм вмінням вони користуються іншими людьми. Знаходитися поруч із такою людиною неприємно, адже вона може маніпулювати і мною. І щоб уникати таких ситуацій та не давати їй можливість керувати моїми діями та думками, мені стануть у пригоді знання про маніпуляції. За допомогою цих знань я зможу дізнатися, чи є людина маніпулятором, тим самим уникнувши участі в її маніпуляціях.



Вправа 501 - 572