Вправа 501 - 572 » 516



1. Складіть і запишіть до діалогу п'ять реплік, у яких будуть такі наміри: 1) дізнатися; 2) поділитися емоціями; 3) поспівчувати; 4) переконати; 5) запропонувати. — Привіт! Я хочу дізнатися, як у тебе справи? — Привіт! Якщо чесно, трохи не так, як хотілося б. — Я розумію. Можеш розповісти про це? Можливо, я зможу допомогти чимось. — Ну, сьогодні на уроці математики мені не вдалося вирішити задачу, і вчителька дуже на мене наругалася. — Оце нещастя. Я можу поспівчувати. Це дійсно важко, коли вчитель налягає на тебе. — Дякую, що зрозумів. А ще я не знаю, як мені бути наступного разу на уроці. — Я розумію твої страхи, але я переконаний, що ти зможеш впоратися з цим завданням. Ти дуже розумний і талановитий учень! — Дякую за підтримку. Я би хотів почути твою думку щодо того, як можна підготуватися до наступного уроку математики. — Я думаю, що можна спробувати додатково прочитати теорію та знайти приклади схожих задач. І я можу запропонувати тобі допомогти з цим. — Дуже дякую! Я радий, що ми з тобою поговорили. Твоя підтримка дійсно допомогла мені почуватися краще. 2. Виконайте завдання відповідно до кожної ситуації. ● Хлопчик грубо розмовляв із вашою сестрою. Порадьте йому попросити вибачення. Раджу тобі попросити у сестри вибачення. ● Друг / подружка на день народження дарує вам те, про що ви давно мріяли. Подякуйте. Дякую, подружко, мені дуже приємно отримати цей дарунок. ● У вашої сусідки сталося горе — зникла кішка. Поспівчувайте їй. Співчуваю собі, сподіваюся, вона знайдеться. ● На полиці книгарні ви побачили саме ту книжку, яку давно шукали. Висловіть свою радість. Я так довго її чекала, дуже рада!



Вправа 501 - 572