Розділ 4. Алгоритми та програми » Стр.207 (5-7)



Аліна планує створити в навчальному середовищі виконан-ня алгоритмів Скретч гру-тренажер для учнів музичної школи. При натисканні визначеної клавіші на клавіатурі звучатиме відпо-відна нота. Запропонуй, які об’єкти може використати дівчинка. Поміркуй, які події можуть відбуватися з об’єктами. Передбач, команди яких груп потрібно буде використати. До 50-річчя програмування для дітей компанія Google розмістила в пошуковій системі дудл — маленьке графічне анімоване зображення. Виконай запропоновані етапи та сплануй подібний власний проект у середовищі Скретч. Зроби висновок, чи можна для складання такого проекту використати тільки лінійні алгоритми.



Розділ 4. Алгоритми та програми