ПРАКТИЧНА РИТОРИКА § 2 - § 7 » §4 (4)
Прочитайте текст і виконайте завдання. Видатний, для багатьох — незбагненний. Життєлюб та аскет водночас. Невисокий, рудовусий та часто надміру емоційний, він не мав лоску знаменитості, бо генії завжди є трохи кострубатими… А. Визначте стиль тексту. Публіцистичний Б. Випишіть приклади епітета, метафори, порівняння, гіперболи, перифрази. Епітет: видатний незбагненний, невисокий, рудоволосий та часто надміру емоційний, старшого сина, складні стосунки, відомими українцями, душевний стан, моторошну трагедію, надривний та важкий пошук, болісні помилки, дружніх відданих рук, недолугими наклепами. Метафори: руки української громадськості, провал в університеті, спалював свій творчий геній та своє життя, оминути душевний стан, допустив помилки, пошук любові, лабіринти Франкової душі, йшов попереду часу. Порівняння: боровся, як Давид з Голіафом Гіперболи: Каменяр спалював свій творчий геній та своє життя. Мертві залишаються молодими. Перифрази: не мав лоску знаменитості, генії завжди є трохи кострубатими, допомоги від української громадськості, було негусто...дві жінки – Література і Україна, Майстер, Каменяр, мертві залишаються молодими. В. Доберіть заголовок, використавши слова з тексту. Життєлюб та аскет водночас