ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ » 34

ІІ. Складіть усно за коміксом текст-розповідь (6-8 речень) у художньому стилі. Попередньо сформулюйте тему та основну думку майбутнього висловлюван­ня, обміркуйте структуру (зачин, основна частина, кінцівка), складіть план. Яким видом зв'язку речень ви скористаєтеся (паралельним чи послідовним)? Доберіть до тексту заголовок. Тема: хлопчик намагається навчити свого песика трюкам. Основна думка: Навчання тварин може бути ефективним через використання відеоматеріалів. Вид зв'язку речень: Послідовний. Заголовок: «Захоплення цирком» План. 1) Похід у цирк. 2) Цирк вдома. 3) Вихід знайдено. Тарас і його песик Сірко завжди добре проводили час разом. Одного разу, вони відвідали цирк і побачили виступ дресированих песиків. Тарас був захоплений дивовижними трюками, які тварини виконували під команди. Він вирішив, що і його Сірко зможе навчитися виконувати подібні трюки. Повернувшись додому, Тарас почав тренувати песика, проте Сірко здавався безпорадним і не розумів, що від нього потрібно. Тарасу стало сумно, але тоді йому прийшла в голову ідея. Він знайшов відео з виступом дресированих песиків та показав його Сірку. Песик глянув на екран і спантеличено спостерігав за вправними рухами своїх родичів. Поступово, після кількох переглядів, Сірко почав розуміти що хоче хлопчик. Тарас був радий, що його песик зміг виконати трюки, і вони вдвох раділи граючись в цирк.

ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ