ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ » 391
1. Переробіть речення так, щоб вони відповідали схемам. 1. А: «П?» Не міг стримати захоплення Богдан: «Ви мені дуже допомогли, дякую!» Зраділа пані Марія: «Як добре, що ви це запропонували». Відповів Микола Павлович: «Пишаюся знайомством із Вами!» 2. «П», — а. «Завжди дивуюся, які ж ви умільці в мене!» - бабуся промовила, задоволено розглядаючи відремонтований стіл. «Яка смакота! І коли ти все встигаєш?» - Оленка звернулася до мами. «Діти, сьогодні ви мене дуже втішили», - сказала Марія Іванівна після виступу. 3. «П, — а, — п». «Мені дуже прикро, - не стрималась Юлія, - я маю іншу думку з цього приводу». «П? — а. — П». «Ти впевнений, що правильно зрозумів? – спитав Олексій. - Думаю, варто перепитати Івана, що він мав на увазі». «П, — а: — П?» «Друзі, пропоную обговорити цю ситуацію, - промовила Дарина і спитала: - Усі згодні?» 2. Запишіть складені речення, розставляючи потрібні розділові знаки.