ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ » 321



1. Прочитайте виразно уривок із твору Івана Андрусяка «Як подружитися з Чакалкою». 2. Назвіть підмети й присудки в кожному реченні. — Ха-ха! Ти, Сіяре, був, як Івасик-Телесик. Сідай, Івасику-Телесику, на лопатку. Ні, ти не ручку клади, ти весь сідай. А як це весь сідай? Та м’яким місцем, як же іще! Ха-ха-ха! Смачно хрумкаючи чипсами, Орина по-турецьки сиділа увечері перед телевізором і веселилася: — Так ото і з тобою! Сідай, Сіярику-Телесику, за парту. Ні, ти не НА парту, а ЗА парту сідай. Сміхота! 3. Якщо ви читали твір, пригадайте, які події передували цій розмові. Або придумайте й опишіть відповідну ситуацію. Почався новий навчальний рік. Прийшла Чакалка у школу на урок в перший раз. І не знала, як сісти за парту. Тоді дівчинка вирішила їй підказати. 4. Згадайте казку про Івасика-Телесика. Поміркуйте, чому героїня твору І. Андрусяка згадує казкового персонажа. Тому що Вчинки Чакалки та Івасика-Теллесика дуже схожі. 4. Яка різниця між фразами сісти на парту та сісти за парту? Сісти на парту – сісти на поверхню. Сісти за парту – сісти на стільчик який за партою.



ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ