ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ » 359



1. Доповніть речення обставинами та запишіть їх. де? Поліна побачила свого брата на вулиці (ім.). коли? Близьким людям треба говорити завжди (присл.) правду. Не варто сваритися з друзями (через що?) через дрібниці (ім.). Учні та учениці пишуть (як?) старанно (присл.) у зошитах. Ми йдемо до їдальні (для чого?), щоб поїсти (інфінітив). 2. Висловте свої думки: як змінюється зміст речень залежно від того, якими обставинами ми їх доповнюємо? Речення набуває більше сенсу, ми розуміємо де, коли і чому відбувається дія. 3. Покажіть стрілками, від яких слів залежать обставини. 4. Над обставинами надпишіть, якими частинами мови вони виражені.



ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ