ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ » 284
У тексті складеної хлопцем казки визначте форми слів і спільнокореневі слова, у яких відбувається чергування приголосних. Звіряйтеся з поданою у вправі 302 таблицею. дорогою – дорозі, ногу – ніжка, слугу – служитиму, йшов – йдуть, стерегти – сторожа, страх – страшний, вуха – вусі – вушко, собачу – собацюри, лисиця – лиска. Створіть вправу, додавши до казки завдання. Відредагувати вправу так, щоб спільнокореневі слова з подвійним чергуванням були не поруч. Уявіть, що ви приєднуєтесь до спілкування на форумі. Передайте ваше враження від казки, висловте ставлення до листування дівчат: кого з них ви підтримуєте і чому? А мені, здається, що Сашко майже все чудово зробив. Тільки потрібно трохи відредагувати текст, щоб як казала Людмилка, в одному або сусідньому реченні не було спільнокореневих слів та форм одного слова.