ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ » 185
Поміркуйте: про яку подію з власного життя вам цікаво було б розказати у творі? Розпочніть роботу над твором у зазначеній нижче послідовності. Упродовж весняних канікул я багато часу проводив надворі з друзями. Якось на спортивному майданчику знайшов новенький футбольний м’яч. Він був таким гарним. Мій товариш Сашко сказав: — Забирай собі, ти його знайшов. Будемо грати у футбол. Коли я приніс м’яч додому, батьки були незадоволені моїм вчинком. — Уяви, синку, мабуть хтось страждає. Може, комусь цей м’яч подарували, — сказав батько. — Необхідно повернути його. — А як я знайду господаря? — здивувався я. Батьки порадили написати оголошення про знахідку і повісити в різних куточках нашого двору. Я так і зробив, вказав в оголошенні свій мобільний телефон, ще написав, до кого звертатися. Разом із Сашком ми розвісили оголошення. І ось мені зателефонували. Дитячий голос пояснив, що він є господарем м’яча. Я сумнівався. Тоді хлопець описав його. Ми зустрілися на спортивному майданчику, де я повернув хлопцю його м’яч. І на душі у мене стало радісно. План 1. Несподівана знахідка. 2. Порада товариша. 3. Порада батьків. 4. Оголошення. 5. Знайшовся власник.