V. Дитяча літературна карта Європи (2 ЧАСТИНА) » Стр.9 (3-4)
Уявіть, що ви Томмі або Аніка й ведете щоденник. Що б ви написали про цей день? У восьмій ранку ми вийшли з дому, але Пеппі рядом з нашою хвірткою не було. Ми пішли в школу самі. Після другого уроку в школу прийшла Пеппі. Третім уроком була математика. Вчителька запитувала Пеппі різні приклади, але вона не розуміла, що від неї хочуть. Це було дуже смішно. 4. Прочитайте виділені слова. Що ви помітили? сім додати п'ять; до семи додати п'ять, вийде дванадцять; вісім додати чотири; до восьми додати чотири буде дванадцять. – Це математичні приклади де числівники записані словами у різні способи.