V. Дитяча літературна карта Європи (2 ЧАСТИНА) » Стр.17 (1-2)



Прочитайте. Визначте особу, рід і відмінок виділених займенників. За потреби скористайтесь таблицею. А ось і він (3 ос., ч. р., Н. в.), звичайний плюшевий ведмедик, гупає сходами слідом за Кристофером Робіном та — гуп, гуп, гуп! — потилицею перелічує сходинки. Це поки що єдиний відомий йому (3 ос., ч. р., Д. в.) шлях додолу, хоча іноді він і здогадується, що мають бути якісь інші, але ж замислитись над тим у нього (3 ос., с. р., Р. в.) немає ані хвильки. 2. Спишіть, ставлячи займенники в потрібному відмінку. Послухав її, спитав у його, розбудив їх, сміявся з нього, прийшов до його, згадав про них, грався з нею.



V. Дитяча літературна карта Європи (2 ЧАСТИНА)