V. Дитяча літературна карта Європи (2 ЧАСТИНА) » Стр.16 (1)



Утворіть діалог — запишіть речення у потрібному порядку. Прочитайте діалог за особами. — Доброго ранку, Кристофере Робіне! — привітався він (3-я ос., Н. в.). — Доброго ранку, Вінні-Пуше! — відповів ти (2-а ос., Н. в.). — Скажи, а чи нема в тебе (2-а ос., Ор. в.) часом повітряної кульки? — Кульки? Ще й повітряної? — Еге ж. — Але навіщо вона (3-я ос.) тобі (2-а ос.)? — спитав ти (2-а ос.). — Мед! — Та хто ж по мед ходить із кулькою? — Я (1-а ос.)!



V. Дитяча літературна карта Європи (2 ЧАСТИНА)