Розділ 6. Словосполучення і речення » Стр.117
5. Склади розповідь про картину Марії Приймаченко. Прочитай інформацію про неї. Напиши, що ти знаєш про картину і про що думаєш, роздивляючись її. Захотів слоник бути моряком Марія Приймаченко. На картині намальоване помаранчеве слоненя в чорну цятку. На його голові морська шапка. Він великий, але він слухняно їде за людиною яка набагато менше його. Глядячи на картину, слон здається дивним але він приваблює своєю унікальністю. 1. Установи зв’язок між словами в реченні. На подвір’ї весело цвірінькали сіренькі горобці. (хто?) горобці (що робили?) цвірінькали, горобці (яки?) сіренькі, цвірінькали (як?) весело, цвірінькали (де?) на подвір’ї. 2. Склади чотири речення з однорідними членами за схемами. В саду ростуть вишні і абрикоси, яблука і груші. Мама купила молоко і хліб, м'ясо і сир. В моєму пеналі олівець і ручка, стругачка і гумка. Мені подарували сині і зелені, червоні і жовті кульки. Я люблю їсти мандарини, апельсини, лимони, грейпфрути. Я граюсь у футбол, волейбол, теніс, баскетбол. В небі летіли качки, журавлі, лелеки, гуси. В озерах живуть риби, раки, комахи, равлики. 3. Утвори складне речення. Підкресли головні члени речення. Настала весна, дзюрчать струмки. Розпустилися первоцвіти і вони приваблюють комах.