Розділ 6. Словосполучення і речення » Стр.115 (2-3)

2. • Що ти відчуваєш? Чому? Дуже цікаво від куди у Пеппі стільки грошей, вона ж маленька дівчинка. Також як на мене їсти стільки солодкого дуже шкідливо. Мені здається що Пеппі зробила не добре для дітей, а погано. • Розкажи про Пеппі Довгопанчоху за схемою Ім’я – Пеппі. Вік – ще дитина. Де живе? – За містом або на околиці міста. З ким живе? Який має вигляд? – Має багато ластовиння. Що вміє робити? – Вміє бути чемною, дружити, бути щедрою. Що розповідає про себе? – Що хоче навчитися грати на піаніно. Що їй подобаються її ластовиння. Дискусія. Чи потрібно дарувати друзям подарунки? Так, потрібно. Але потрібно дарувати все в міру. Якщо це цукерки, то не потрібно давати багато, це може бути погано до здоров’я. Запиши у таблицю назви магазинів, які відвідала Пеппі з друзями. Склади список предметів з магазинів, про які йдеться в уривку. Магазин парфумерії Кондитерська Магазин іграшок мазь від ластовиння червоні, сині, зелени карамельки; шоколадні тістечка; жувальні гумки; пакети із лимонадом, малиновий мармелад, солодцеві льодяники іграшкові залізниці, машини, ляльки, іграшковий посуд, пістолети з пістонами, олов’яні солдатики, плюшеві собаки, слони, книжкові закладки, лялькові театри Склади три речення з однорідними членами, використовуючи списки. В кондитерському магазині Пеппі купила червоні карамельки, шоколадні тістечка, жувальні гумки, малиновий мармелад, солодцеві льодяники. В магазині іграшок були іграшкові залізниці, машини, ляльки, іграшковий посуд, пістолети з пістонами, олов’яні солдатики, плюшеві собаки, слони, книжкові закладки, лялькові театри. Діти їли шоколадні тістечка, малиновий мармелад і запивали лимонадом. 3. Випиши з уривку повісті виділені речення. Обведи однорідні члени речення із залежними словами. Жінки заходили з кошиками й купували каву, цукор, мило, масло. Діти купували лимонад і жувальну гумку.

Розділ 6. Словосполучення і речення