ЧИСЛІВНИК » 437

І. Знайдіть серед поданих числівників два іменники. Обґрунтуйте свій вибір. П’ятірка, десятка (у визначенні частини мови допомагає поставлене питання: що? – іменник). II. Розподіліть числівники на три групи за будовою і запишіть. Підкресліть і поясніть орфограму «знак м’якшення в числівниках». Прості: п’ять, шість, тисяча. Складні: шістдесят, кількасот, п’ятсот, дев’ятнадцятий, чотирнадцять, двісті. Складені: двадцять п’ять, одна друга, сто сімдесят дев’ять, тисяча п’ятнадцять. III. Складіть і запишіть речення з одним числівником кожної групи (на вибір). На уроках були відсутні шість учнів. Чотирнадцяте лютого — день всіх закоханих. Одна друга мешканців села — пенсіонери.

ЧИСЛІВНИК