ЧИСЛІВНИК » 475

І. Поставте усно словосполучення у формі родового та орудного відмінків. Р. в.: Шістсот сорок сорок третього кілометра, вісімсот дев’яносто сьомого гектара, дев’яносто шостого будинку, шістдесятої секунди, одинадцятого учня, тисяча дев’ятсот двадцять другого року, триста п’ятдесят четвертого наказу. Ор. в.: Шістсот сорок третім кілометром, вісімсот дев’яносто сьомим гектаром, дев’яносто шостим будинком, шістдесятою секундою, одинадцятим учнем, тисяча дев’ятсот двадцять другим роком, триста п’ятдесят четвертим наказом. ІІ. Складіть і запишіть діалог-розпитування (4-5 реплік), використавши одне з поданих словосполучень. Учень 1: Привіт, я чув, що у нас новий одинадцятий учень. Ти знаєш, хто це? Учень 2: Ні, я не знаю. Учень 1: Може, підемо до класного керівника і запитаємо? Учень 2: Добра ідея! Учень 1: Може, одинадцятий учень стане нашим другом. Учень 2: Давайте скоріше підемо й дізнаємось більше про нього чи неї.

ЧИСЛІВНИК