1. Словосполучення - 3. Складні випадки правопису » 10 (2)

10 (2)

II. Виконайте завдання до тексту. 1. Доведіть, що текст містить не лише прості, а й складні речення. Яким зв’язком з’єднано частини складних речень (сполучниковим чи безсполучниковим)? 2. Знайдіть однорідні члени речення. Визначте їхню синтаксичну роль та як їх з’єднано міжсобою. Поясніть уживання розділовихзнаків. 3. Доберіть синоніми до виділених слів, скориставшись словником синонімів. 1. У реченнях: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9 (остання частина) одна граматична основа — речення прості; 6 — складне безсполучникове, 7 — складне сполучникове (сполучник а), 2. У реченнях 3 — однорідні підмети, з'єднані інтонацією переліку та повторюваним сполучником — і; 4 — однорідні присудки, з'єднані інтонацією переліку та неповторюваним сполучником — і; 5 — однорідні додатки, з’єднані інтонацією, переліку та неповторюваним сполучником — і; 6 — у другій частині безсполучникового речення однорідні присудки інтонацією переліку, та неповторюваним сполучником — і; 7, 9 — однорідні присудки, з'єднані інтонацією переліку та безсполучниковим зв’язком; 3. Чудовий — прекрасний, прегарний, розкішний, блискучий, райський, божественний, захоплюючий, захопливий. Подив — здивування, зачудування, зачудовання. Підвівся — (з чогось) встав, (навшпиньки) став, (проти гніту) повставав; (над чим) піднісся, підійнявся, звівся.

1. Словосполучення - 3. Складні випадки правопису