1. Словосполучення - 3. Складні випадки правопису » 10 (1)

10 (1)

І. Прочитайте текст. Визначте його тип і стиль мовлення. Поміркуйте, що треба для того, щоб творити красу. ФЛЕЙТА І ВІТЕР 1. У саду на лавці сидів Музикант. 2. Він грав на флейті. 3. До його чудової пісні прислухалися і пташки, й дерева, й квіти. 4. Навіть Вітер приліг під кущем і з подивом слухав гру на флейті. 5. Грав Музикант про сонце, про хмаринку в небі, про жайворонка і про дитячі очі. 6. Замовкла пісня, поклав Музикант флейту на лаву й пішов до хати. 7. Підвівся Вітер з-під куща, прилетів до флейти. 8. Він подув з усієї сили, а флейта не грає. 9. І подумав Вітер: «Чому ж це так? Адже я залюбки можу вирвати дуба з корінням, скинути дах з хатини. Чому ж флейта не підкоряється мені, не грає?» (За В. Сухомлинським).

1. Словосполучення - 3. Складні випадки правопису