Розділ ІІ. СПОСОБИ ЗОБРАЖЕННЯ ЗЕМЛІ » Стр.58 (2-3)



2. Поясніть, для чого з метою визначення напрямків переміщення запровадили поняття «азимут», якщо існують сторони горизонту, а також побутові напрямки: «ліворуч», «праворуч», «уперед», «назад»? Поняття «азимут» дозволяє визначити більш точний напрямок руху у просторі, який не обмежений просто сторонами горизонту або побутовими напрямками. Це дає можливість більш точно орієнтуватися в просторі. 3. З’ясуйте: а) до якої сторони горизонту повернена обличчям дівчинка; б) до якої сторони горизонту повернений обличчям хлопчик; в) у якому напрямку слід рухатися хлопчику, щоб дістатися до човна? а) Дівчинка обличчям повернена на захід; б) Хлопчик обличчям повернений на південь; в) Хлопчику слід рухатися на схід, щоб дістатися до човна. Ці висновки зроблені на основі тіней, які кидають предмети на зображенні.



Розділ ІІ. СПОСОБИ ЗОБРАЖЕННЯ ЗЕМЛІ