Розділ ІІ. СПОСОБИ ЗОБРАЖЕННЯ ЗЕМЛІ » Стр.54 (5-6)
5. Яких помилок припустилися учні / учениці в зображенні топографічних знаків та лінійного масштабу, складаючи план умовної місцевості? Які позначки є незрозумілими й потребують додаткових пояснень? Учні / учениці можуть допускати помилки в зображенні топографічних знаків, які можуть бути незрозумілими чи потребувати додаткових пояснень через недостатню вивченість та розуміння цих символів. 6. Кожна людина має право на творчість. Пофантазуйте, що сталося б, якщо на планах місцевості кожний топограф уживав би свої авторські умовні знаки. Якщо кожний топограф використовував би свої авторські умовні знаки на планах місцевості, це призвело б до загального хаосу та незрозуміння. Такий підхід складався б з індивідуальних тлумачень, що робило б карту або план незрозумілим для інших користувачів.