Вправа 101 - 200 » 166



І. Прочитайте текст. Визначте його основну думку. Поясніть, як ви розумієте зміст виділеного речення. Відповідь ілюструйте прикладами. Випишіть із тексту троє слів, у яких різна кількість букв і звуків. Основна думка: життя наповнене великою кількістю різноманітних звуків. Вогонь, симфонію, навіть, землею, впевнитись, гармонією, цьому. Світ обплутаний звуками, мов судинами. Від них не сховатися, не втекти, навіть затуливши вуха. – це означає що звуки є повсюди на Землі від природи (вітер, дерева, море, океан), тварин, птахів. Опишіть свої відчуття, коли ви чуєте звук будильника, дзвінка на урок або з уроку. Чи ці звуки можна назвати звуками мови? Чому? Коли дзвонить будильник то частіше він не дуже подобається тому, що він завжди лунає коли ще хочеться спати. Коли я чую дзвоник з уроку то радію.



Вправа 101 - 200