Розділ 3. ВІД КАЗКИ ДО КНИГИ БУТТЯ » Стр.216 (7-8)



7. Що вказує на любов Олеся до природи, коли описується його дорога до школи? Про кого найбільше він дбав, повертаючись додому з дідом Прокопом? Про яку людську рису свідчить така поведінка хлопчика? Вказує бажання допомогти старій сосні, хлопець «нагріб чобітками снігу під окоренок, утрамбував його гарненько»; він навшпиньки крадькома підходить подивитися на дятла, щоб не сполохати птаха; «ляснув долонею по льоду» і врятував пліточку. Повертаючись додому з дідом Прокопом, Олесь дбає про коня, чи не заважку ношу вони з дідом готують для нього. Така поведінка хлопчика свідчить про співчуття, піклування, любов до тварин. 8. Чи справедливо, на вашу думку, учителька повела себе з Олесем? Чи можна покидати клас без дозволу вчителя/учительки? Мабуть ні, Олесь — рішучий хлопець. Він уміє обстоювати власну думку і протестує проти вчительки, яка не хоче його зрозуміти і дозволити виконувати інше завдання. Скоріш за все, вона поводилась з ним так тому що вона його не зрозуміла.



Розділ 3. ВІД КАЗКИ ДО КНИГИ БУТТЯ