РОЗДІЛ 5. МІСЦЕ ДЛЯ ЛИЦАРСЬКИХ ВЧИНКІВ » Стр.171 (4-7)



4. Чи погоджуєшся ти з думкою Василька: «Ці дорослі чомусь усе забороняють дітям. Думають, що ми не вміємо самі вирішувати, що добре, а що ні»? Свою відповідь аргументуй. Іноді дорослі дійсно занадто багато уваги приділяють контролю над дитиною. Але це обумовлено потребою захистити дитину, виховувати її. Треба вміти знаходити баланс, дозволяти дитині щось вирішувати самій. 5. Чи всі однокласники/однокласниці можуть бути друзями? Хто твої друзі? Що вас об’єднує? У нас дружній клас. Але всі не можуть бути друзями, бо занадто різні. Моїми друзями є ті, хто поділяє мої захоплення, інтереси. 6. Як ти ставишся до захоплень Василька та Сашка? Чи доводилося тобі коли-небудь шукати інформацію в енциклопедіях? Чи завжди треба віддавати перевагу комп’ютерним іграм, а не книгам? Так, іноді я використовую це джерело для виконання завдань. В комп'ютерних іграх самих по собі немає нічого поганого, це як фільм чи книга. Питання в тому, що сама тобі подобається, і як часто ти граєш, чи не забагато часу в тебе на це йде. 7. У чому виявився розум Лумпумчика? Він дуже тактовний. Знаходить підхід до всіх. Не намагається діяти занадто рішучо, а тихо переконує в своїй правоті, наводячи приклади.



РОЗДІЛ 5. МІСЦЕ ДЛЯ ЛИЦАРСЬКИХ ВЧИНКІВ