РОЗДІЛ 5. МІСЦЕ ДЛЯ ЛИЦАРСЬКИХ ВЧИНКІВ » Стр.142 (2-4)



2. Як ти розумієш присвяту до твору? Лицарем може бути кожен із нас. 3. Прочитай речення: «Маленькі лицарі ходили до школи, а великі їздили на лицарські турніри та билися з одноголовими, двоголовими, триголовими і навіть шестиголовими зміями та іншими різними чудовиськами, яких тоді в Україні було повно-повнісінько». Яка їх інтонація: серйозна чи жартівлива? Чому? Жартівлива, тому що чудовиська мають бути страшними, лякати, а в цьому реченні цього не відчувається. Про це кажуть, як про звичайні речі. 4. Чому Г. Малик згадує про «одноголових, двоголових, триголових і навіть шестиголових зміїв», а в заголовку твору йдеться про дванадцятиголового? Пригадай казки про зміїв. Якими їх описують автори? Тому що це був найсильніший змій, і в нього було найбільше голів.



РОЗДІЛ 5. МІСЦЕ ДЛЯ ЛИЦАРСЬКИХ ВЧИНКІВ