Тема 5. ПІЗНАЄМО ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ » 31 (4-6)
4. Чому важливо вивчати інформацію на етикетках харчових продуктів? Етикетки інформують покупців про вміст поживних речовин, запобігають придбанню несвіжих продуктів. Щоби збалансувати раціон, потрібно дивитися який склад мають продукти, щоб підібрати потрібні продукти. 5. Від імені яблука придумай історію «З яблуні до кишечника…». Ілюструй її доступним тобі способом. На дворі вже серпень і я відчуваю, що вже налилася соком, вітамінами і повністю дозріла. Коли ж прийде Максим і зірве мене? "А ось і Максим" - подумало яблуко. Максим зірвав кілька яблук і помив їх у хаті під краном. Скуштувавши яблуко, він почув солодкий і соковий смак зрілого яблука в роті. Розжувавши відкушений шматочок він почув як дрібні шматочки яблука опускаються стравоходом прямо в шлунок. "Як чудово подорожувати від яблуні до людини і приносити їй користь" - подумало яблуко, падаючи в шлунок Максима. Після першого яблука Максим почув, що голод уже не такий сильний, але шлунок ще просив яблук. 6. Проаналізуй «Тарілку здорового харчування», зображену за посиланням. Щодня потрібно вживати: овочів та бобових – 300 г, солі – 5 г, цукру 50 г, 2 яйця, фруктів та ягід 300 г, 70 грамів злаків, 3 порції молочних продуктів, 70 г олії, води 4% від маси тіла. Також 2-3 рибні, м’ясні страви на тиждень.