Обговоріть і зробіть висновки » 4.1 (4-5)

4.1. ТЕКСТОВІ ДОКУМЕНТИ. ОБ’ЄКТИ ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА 4. Для чого можуть використовувати текстові процесори письменники / письменниці, учителі / учительки, поліцейські? Які документи вони можуть створювати з їх використанням? Чи використовують ваші батьки та рідні текстові процесори у своїй роботі? Для яких цілей? Які документи готують? Письменники та письменниці пишуть свої твори у текстовому процесорі. Учителі та учительки пишуть конспекти та плани уроків у текстовому процесорі. Поліцейські складають протоколи у текстовому процесорі. Майже усі хоча б раз у житті використовували текстовий процесор. 5. Зараз у світі дуже популярні електронні книжки. Знайдіть про них інформацію в Інтернеті. Які переваги використання цих пристроїв ви можете назвати? Які недоліки? Для чого могли б використати в школі чи вдома? Переваги: займає мало місця, вміщається багато книг тощо. Недоліки: псування зору тощо.

Обговоріть і зробіть висновки