Обговоріть і зробіть висновки » 1.1 (4-5)



4. Над якими об’ єктами ви виконували дії на уроках математики? Значення яких властивостей ви змінювали? Які програмні об’єкти ви використовували у графічному редакторі? Зазвичай, на уроках математики виконують дії над такими об’єктами: цифри, числа, геометричні фігури, різноманітні математичні знаки тощо. Зазвичай, у графічному об’єкті використовують такі об’єкти: геометричні фігури, інструменти дії над об’єктами тощо. 5. У результаті чого можуть змінюватися значення властивостей об’єктів? Поясніть це на прикладі змінення кольору заливки трикутника у графічному редакторі. Значення властивостей об’єктів можуть змінюватися у результаті якоїсь дії над тими об’єктами. Змінення кольору заливки трикутника у графічному редакторі залежить від дії людини, а точніше від використання інструмента “Заливка” та зміни кольору заливки трикутника за допомогою цього інструмента.



Обговоріть і зробіть висновки