ДИВА НАУКИ І ТЕХНІКИ » Стр.123 (1)
«Як оживають малюнки», за Віктором Калашниковим. Про що розповідається в тексті? Про мультфільми Як художник намалював воїна, який умів вітатися? На одній зі стін піраміди він намалював воїнів, які стояли один за одним. У першого з них лише трішечки була піднята рука, у другого трохи вище, а останній простягав руку догори. Прочитай абзац, у якому розповідається про кількість картинок для короткого мультфільму. Виходить величезна цифра — чотирнадцять тисяч чотириста малюнків. Але насправді їх роблять набагато більше. Склади послідовність створення малюнків для мультфільму. 1) Спершу мультиплікатор на вощеному папері—кальці малює всі рухи мультяшки. 2) Далі другий художник обводить малюнки й перемальовує їх на прозорі аркуші — целулоїд. 3) Третій художник розфарбовує їх, заливає фарбою там, де це потрібно за малюнком. 2. Випиши з тексту два речення, у яких є прикметники в однині. З’ясуй, з якими іменниками вони зв’язані. Визнач рід, число і відмінок прикметників. Одній людині не під силу намалювати цілий (ч. р., одн., Н. в.) мультфільм, тому в головного (ч. р., одн., Р. в.) художника—постановника багато помічників. Спершу мультиплікатор на вощеному (ч. р., одн., М. в.) папері—кальці малює всі рухи мультяшки.