ДИВА НАУКИ І ТЕХНІКИ » Стр.108 (2)
Прочитай пост, який можна розмістити в групі друзів у соціальній мережі. А про які винаходи дітей ти знаєш? Батут, іграшкова вантажівка, зубна щітка, робот—інженер, шрифт для сліпих. Про що ти дізнався/дізналася з допису? Яка його мета? Про смачний винахід — фруктове морозиво. Його створили діти. Мета: довести, що діти також можуть створювати цікаві та геніальні винаходи. Як перевірити правдивість цієї інформації? Прочитати наукові статті. Склади короткі коментарі до цього повідомлення. Дякую за інформацію, не знала про це. Дуже цікаво! Діти — геніальні винахідники. Випиши сполучення іменника з прикметником. Визнач рід і число прикметника. Випадковий смачний (ч. р., одн.) винахід, звичайний (ч. р., одн.) хлопчик, фруктового (ч. р., одн.) морозива, одинадцятилітній (ч. р., одн.) Френк, газовану (ж. р., одн.) воду, авторський (ч. р., одн.) сироп, фруктовий (ч. р., одн.) сік, замерзлий смачний (ч. р., одн.) лід.