ІХ. Свій до свого по своє » Стр.95 (1-4)
Прочитайте текст. Придумайте до нього заголовок. Заголовок: «Слова-паразити та як їх позбутися» 2. На які частини можна поділити текст? У якій частині переважають розповідні речення, а в якій — спонукальні? Чому? На дві частини: перша розповідає чому з’являються слова-паразити та що це таке; друга як їх позбутися. В першій частині переважають розповідні речення, в другій спонукальні. 3. Складіть і запишіть визначення. Слова-паразити — це безглузді слова, за якими немає жодного значення. 4. Поясніть, що означає досконало володіти мовою. Це означає вміння не прибігати к словам-паразитам, сленгу. Старатися в розмові використовувати складні граматичні конструкції, епітети, дієпричетні обороти, а не тільки прості речення. Вміти ясно висловити свою думку в декількох реченнях.