ІХ. Свій до свого по своє » Стр.85 (2)
А. Які ілюстрації ви намалювали б до кожного вірша? Які кольори б використали? 1. Широкий Дніпро, темні хмари, дерева які гнуться під слою вітра. 2. Поля, на яких вже містами зеленіє травичка, цвіте ряст. 3. Село, поле, у далеку ліс, над лісом червоніє небо, встає сонце. Б. Уявіть, що ви добираєте музику до прочитаних віршів. Опишіть, якою вона буде. Які слова вам це підказали? 1. Музика буде гнітюча, труби, барабани, все гуркотить. 2. Тиха, але трохи посилюється, скрипка, піаніно. 3. Тиха та легка. В. За допомогою яких слів Шевченко робить Дніпро, вітер, весну, соловейка, жайворонка, землю схожими на людей? Ці слова — іменники, прикметники чи дієслова? За допомогою дієслів: реве, стогне, гне, підійма, потопав; встала, розбудила, укрила, зустрічають; світає, зустрічає, мріють, зеленіють.