ІІ. Все починається з малого » Стр.49 (4-6)
Запишіть кожне речення двічі, ставлячи коми в різних місцях (варіант В — тричі). Як зміниться зміст речення залежно від місця коми? А. Виїжджаю, ранком зустрічайте. (хтось виїжджає та його потрібно зустріти вранці) Виїжджаю ранком, зустрічайте. (хтось виїжджає в ранці та його потрібно зустріти) Б. Гуляти, не можна робити уроки. Гуляти не можна, робити уроки. В. Я запросила сестру, друга брата. Я запросила сестру друга, брата. Я запросила сестру, друга, брата. 6. Запишіть свої приклади до кожного правила вправи 2. 1. Між однорідними членами речення: - не з'єднаними сполучниками: Мені до школи потрібні ручка, олівець, лінійка. - з'єднаними двома або більше однаковими сполучниками: На уроці математики я використовую і олівець, і лінійку. - з'єднаними протиставними сполучниками а, але, та (=але): Першим уроком буде не фізкультура, а математика. 2. Між частинами складного речення: Я прийшов сьогодні до школи вчасно, а Даринка запізнилась на перший урок. 3. Для виділення звертання: Оксана Дмитрівна, коли закінчується третій урок? 4. Для виділення слів будь ласка, мабуть,… Мабуть, я захворів.