Відповіді до сторінок 4 - 31 » Стр.6

1. Опишіть картину, яку ви уявили, читаючи вірш. Я побачив стару грушу, що вже скинула листя. Скоро настануть холодні дні, а дереву нічим вкритись. Тому вона зажурена і сумна. Влітку в неї всього було повно: і листя, і плоди, і квіти. А тепер вона журиться. 2. Знайдіть у тексті порівняння. Поясніть, як ви його розумієте. «По листі мокрому, як сірий корабель, Пройшов їжак». Кораблі повільно пливуть по хвилях, а їжак по «морю» осіннього листя, що до того ж дуже мокре, ніби море. 3. Визначте настрій вірша. Які слова допомагають вам створити цей настрій? Настрій сумний, тужливий. Ніби це прощання груші з літом, веселими днями. Цей настрій передається словами: «зажурена, зітхає», «сірий корабель» 4. Які звуки можна почути, читаючи вірш? Можна почути «зітхання» груші, шелест листя, коли воно падає, а потім по ньому іде їжак чи крапає дощ. 5. Як ви розумієте виділене слово? Коли листя засихає, то воно при дотику шарудить, стає шерхким. 6. Поясніть заголовок вірша. Настрій пов'язано з осінню. Все навколо про неї нагадує. Запропонуйте інший варіант заголовка «Музикальне листя»

Відповіді до сторінок 4 - 31