Відповіді до сторінок 4 - 31 » Стр.15 (1-3)



1. Від імені кого ведеться розповідь? Про кого розказує хлопчик? Що ви дізналися про дідуся із зачину вірша Веремій Грицько Бойко? Від імені автора-оповідача (онука). Він розповідає про свого дідуся Веремія. 2. Поділіть вірш на частини. Якими словами закінчується кожна частина? Чому хлопчик не міг зрозуміти дідуся? 1. Зачин 2. В цирку. 3. Сварка з братом. 4. Біля криниці. 5. Перед сном. «Ну й дідусь мій Веремій! Що він каже? Зрозумій.» Дітям було важко зрозуміти дідуся, бо той часто розмовляв прислів’ями та приказками, яких діти не чули ніколи. Вони думали, що дідусь каже про щось незрозуміле. 3. Знайдіть слова у вірші, за допомогою яких дідусь давав характеристику вчинкам своїх онуків у кожній ситуації. Доведіть, що хлопчик розумів усе буквально. Розкрийте значення виділених у тексті слів. ловити гав – відволікатися. Хлопчик питав про гав. розбити глека – посваритися. Хлопчик не міг знайти глека. без задніх ніг – міцно спати. Хлопчик питав дідуся про задні ноги. Шилом патоки вхопив – робити щось неефективно. Хлопчик шукав шило. заварити кашу – наробити собі проблем на рівному місці. Хлопчик думав про справжню кашу, не розумів до чого тут вона.



Відповіді до сторінок 4 - 31