2 ЧАСТИНА » Стр.51



1. Який документ прийняла ООН для захисту прав дітей? Конвенцію про права дитини 2. Установіть відповідність між правами та обов’язками. Право на освіту – Сумлінно навчатися Право на повноцінне харчування – Вживати корисні продукти Право на медичну допомогу – Дбати про своє здоров'я 3. У яких ситуаціях є ознаки булінгу? Артем добре відповів на уроці. Василь вкотре сказав: «Молодець, вискочко!» (Булінг) Аліна кумедно танцювала, щоб розсмішити друзів. Усім було весело. Хтось намалював смішний портрет Дарини і повісив його на видноті. Усі сміються, та їй це дуже неприємно. (Булінг) 4. Оберіть твердження, яке є судженням. • Діти мають права та обов’язки. • Дитинство — це найпрекрасніша пора в житті. Судження 5. Напишіть есе на тему «Чому всі діти мають рівні права» Я маю право… Так записано у Конвенції про права дитини як акт про права дитини на міжнародному рівні. Так записано у Конституції – основному законі України. Всі діти мають рівні права незалежно від їхньої раси, кольору шкіри, статі, язика, релігії. Що кожна дитина має право на рівень життя, необхідний для фізичного, розумового, духовного, морального та соціального розвитку. Що діти мають бути виховані у дусі ідеалів, проголошених у Статуті ООН і, особливо, у дусі миру, гідності, толерантності, свободи, рівності. Але чи завжди дотримуються цих прав? Ні! У суспільстві ці права часто порушуються батьками, державою чи однолітками. Щоб права дитини були захищені, недостатньо написати їх на папері: треба, щоб дитина знала про них і вміла себе захищати.



2 ЧАСТИНА