Сторінки 139 - 158 » Стр.154 (1-9)

Чи сподобався вам прочитаний уривок? Чим саме? Так сподобався. Як смішно розповідав автор про подарунок «мертвого» пацюка дівчинки на день народження. 2. Про що йдеться в уривку? Про пацюка, якого подарувала бабуся онучці, і про пригоди, що почалися після того, як він прокинувся. 3. Які саме слова й речення викликали у вас усмішку? Прочитайте. «У клітці мертво валялося чорне пацючисько з противнющим хвостом.», «— Торт! — очуняли й діти. І в пацюка полетіло все, що було замашне на столі.» 4. Чому всі вирішили, що пацюк неживий? Тому що він спав та не прокидався (лікар йому вколола снодійного). 6. Прочитайте виділені речення в тексті. З чим автор порівнює лапки тваринки? З колесами автомобіля який буксує у багнюці. 8. Створіть словесну картину за прочитаним уривком. Бабусин подарунок. Знищувач торта. Охота. Бідолашний пацюк. 9. Поясніть уживання апострофа у виділеному слові. різнострав’я - апостроф перед я, ю, є, ї ставлять після губних приголосних (б, п, в, м, ф).

Сторінки 139 - 158