Сторінки 139 - 158 » Стр.149 (1-5)

Про які хмари йдеться в поезії? Чому в цих хмарах комфортно живеться знанням? Мова іде про інформаційні хмари, і про те, що хлопець забагато відволікається. 2. Як ви розумієте вислів витаю у хмарах? Це про людину, що багато мріє і думає. 3. З якої хмари учень повертається в клас? З хмари своїх мрій. 4. За що вчитель карає героя вірша? Чому він вважає цю кару несправедливою? Підтвердьте це словами з тексту. «Насправді ж карати — велика дурня, Бо в хмарах витають корисні знання.» 5. Як учень за потреби оволодіває знаннями? «В моєму смартфоні, коли мені треба, я миттю спускаю їх звідти, «із неба».» 1. Чому треба зважати на кожну букву в словах? Тому що навіть змінивши одну букву, або загубивши отримаємо інше слово. 2. Прочитайте слова, які після зміни букви змінили своє значення. сопілка – спілка, перепалка – перепілка, бійка – білка. 3. Завдання для «філософів». У поданих словах змініть букву, щоб вийшло інше слово. Наприклад: сало — село; нуга — нога; балка — білка; білка — булка; клітка — плітка; колобок — коробок; рік — сік; ніч — піч; ворона — корона; сірка — нірка.

Сторінки 139 - 158